Bedrijfsprincipes

10 Bedrijfsprincipes Buro Bloei

  1. Mensen
    Wij houden van mensen. Wij behandelen mensen zoals wij zelf ook behandeld willen worden. Als jij vindt dat dit op een andere manier zou moeten, mag je ons hier op aanspreken.
  2. Service
    Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Laat ons weten hoe wij jou nog beter van dienst kunnen zijn.
  3. Openheid
    Wij staan altijd voor je open: om je te helpen bij het oplossen van je problemen, vragen te beantwoorden, met je mee te denken, of te luisteren naar jouw suggesties. Als jij het idee hebt niet gehoord te worden, benader ons vooral!
  4. Relatie
    Wij streven naar een eerlijke en evenwichtige relatie met jou. Wij geloven dat deze relatie moet zijn gebaseerd op vertrouwen, respect, communicatie en wederkerigheid.
  5. Menselijkheid
    Ook wij zullen wel eens fouten maken, maar zullen er alles aan doen deze snel op te lossen en de schade voor jou te beperken. Zorg dat wij kunnen leren van eventuele fouten door je mening te geven.
     
  6. Beloftes
    Wij zijn voorzichtig in het doen van beloftes. Maar eenmaal ons woord gegeven, dan houden wij ons daaraan.
  7. Verantwoordelijkheid
    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze diensten: voor het resultaat en het proces.
  8. Positieve energie
    Wij krijgen energie van ons werk en hopen deze op jou over te kunnen brengen en terug te krijgen.
  9. Respect
    Wij hebben respect voor alle mensen én spullen waarmee wij werken en gaan daar zorgvuldig mee om. Wij verwachten van jou hetzelfde.
  10. Gedrevenheid
    Wij zijn gedreven en stellen onszelf voortdurend de vraag: Heb ik alles gedaan wat ik kan? Wat kan er beter? Als jij denkt dat iets beter kan, staan wij altijd open voor suggesties!