Klachten

Klachtenregeling Buro Bloei

Buro Bloei doet haar best om alles binnen de praktijk zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over onze zorg en dat je een klacht hebt. Als dit het geval is, bespreken wij dit het liefste direct met jou zodat wij samen een oplossing kunnen zoeken. Je kunt ons dan mailen of bellen om een afspraak te maken.

sonja@buro-bloei.nl
marielle@buro-bloei.nl
info@buro-bloei.nl

Telefoon: 020 3374478

Wil of kun je de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar wij bij zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. Heb je je klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wil je advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op. Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.